Care-Ace Software voor verpleegkundigen en vroedkundigen

Care-Ace Software is het meest complete softwarepakket voor de administratie van thuisverpleging en vroedkundigen op de Belgische markt. De Care-Ace Software bestaat uit een aantal geïntegreerde modules die ontwikkeld werden met het oog op gebruiksgemak specifiek voor thuisverpleeg- en vroedkundigen. De bewezen betrouwbaarheid, gekoppeld aan onze voortdurende ondersteuning, laten u toe snel zelfstandig aan de slag te gaan en dit onder zeer aantrekkelijke voorwaarden.

Voor informatie en bestelling van bluetooth kaartlezers voor de mobiele applicaties vindt u hier meer informatie.



eHealth homologatie

Het Care-Ace-softwarepakket voldoet volledig aan de vastgelegde ICT-gerelateerde functionele en technische normen, standaarden en specificaties voor het beheer van Elektronische PatiëntenDossiers (EPD) zoals voorgeschreven door het eHealth-platform en is officieel gehomologeerd sinds 2015.

Veilige softwareoplossing

Care-Ace NV beschikt over een datacenter voor de Care-Ace gebruikers, zo kan men met één klik een back-up maken van de applicatie database en deze op onze servers plaatsen. De bestanden worden geëncrypteerd en versleuteld bewaard zodat alleen u de gegevens kan lezen.

Wenst men documenten ter beschikking te stellen van medewerkers dan kan dit via de Care-Ace Online webapplicatie. Daarnaast verzorgt onze server ook de uitwisseling tussen Care-Ace en de mobiele applicaties Care-Ace Mobile & Care-Ace Tablet.

Opleiding & ondersteuning

Voor het Care-Ace-softwarepakket is een gedetailleerde handleiding voorzien waarbij desgewenst de nodige opleidingssessies door ons kunnen worden georganiseerd. Uiteraard bieden wij onze klanten ook ogenblikkelijke telefonische ondersteuning (helpdesk toegang waarbij wij uw computer of tablet vanop afstand kunnen overnemen via TeamViewer) tijdens de kantooruren. Ook hebt u bij ons steeds recht op de laatste nieuwe versies van de door u gebruikte Care-Ace applicaties.