Care-Ace Plus is hét allesomvattende softwarepakket bij uitstek voor de zorgsector. Centraal beheer, van planning over administratie tot facturatie, over al uw diensten heen maakt dat u zich kan concentreren op uw core-business 'zorgen voor mensen'.
Met Care-Ace Plus hebt u alle tools in handen voor het volledige beheer en de automatisatie van uw woonzorgcentrum en aanverwante diensten.
Bekijk hieronder enkele modules die naadloos samenwerken op het Care-Ace Plus platform:
Klanten-/Patiëntenbeheer
Overkoepelend klantenbeheer voor een vereenvoudigde administratie tussen alle modules.
Dagverzorgingscentrum
Planning en administratie voor alle verschillende diensten die uw dagverzorgingscentrum aanbiedt.
Facturatie
Facturatie met externe koppeling voor derdebetalersregeling, dienstencheques en boekhouding.
Maaltijdbedeling
Planning en administratie voor de keuken en het leveren van maaltijden, met maaltijden-App.
Vervoer
Planning voor het ophalen en terugbrengen van uw klanten/patiënten, met chauffeurs-App.
Personen Alarm Systeem
Administratie, registratie en opvolging van het Personen Alarm Systeem (PAS).
Minder Mobielen Centrale
Planning en administratie van de Minder Mobielen Centrale, met chauffeurs-App.
Thuisverpleging
Volledige integratie van het Care-Ace Praktijk softwarepakket voor thuisverpleging.
Was- & Strijkdienst
Planning en administratie van de was- & strijkdienst, met afrekening van dienstencheques.