Care-Ace Plus is hét allesomvattende softwarepakket bij uitstek voor de zorgsector. Centraal beheer, van planning over administratie tot facturatie, over al uw diensten heen maakt dat u zich kan concentreren op uw core-business 'zorgen voor mensen'.
Met Care-Ace Plus hebt u alle tools in handen voor het volledige beheer en de automatisatie van uw woonzorgcentrum en aanverwante diensten.
Bekijk hieronder enkele modules die naadloos samenwerken op het Care-Ace Plus platform:
Overkoepelend klantenbeheer voor een vereenvoudigde administratie tussen alle modules.
Planning en administratie voor alle verschillende diensten die uw dagverzorgingscentrum aanbiedt.
Facturatie met externe koppeling voor derdebetalersregeling, dienstencheques en boekhouding.
Planning en administratie voor de keuken en het leveren van maaltijden, met maaltijden-App.
Planning voor het ophalen en terugbrengen van uw klanten/patiënten, met chauffeurs-App.
Administratie, registratie en opvolging van het Personen Alarm Systeem (PAS).
Planning en administratie van de Minder Mobielen Centrale, met chauffeurs-App.
Volledige integratie van het Care-Ace Praktijk softwarepakket voor thuisverpleging.
Planning en administratie van de was- & strijkdienst, met afrekening van dienstencheques.